matti metsässä ja muualla
Suunnistus,Kalastus,Luonto,Retkeily
torstai 4. kesäkuuta 2026
ORAVA
2 kommenttia:
Elkes Lebensglück
5. kesäkuuta 2026 klo 7.03
The squirrel is so cute!!!
Vastaa
Poista
Vastaukset
matti niilola
7. kesäkuuta 2026 klo 17.09
Yes, they are, really cute.
Poista
Vastaukset
Vastaa
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
NAAKKA The western jackdaw (Coloeus monedula)
TOUKKIA
Turilaan toukat on kamalan näköisiä. Miten niitä olikin ihan älyttömästi meidän kompostissa kun käänsin sen. saminluontokuvia.blogspo...
RENGAS
VÄRIKÄS KALAKASARI
Kalaruokien ystäville olisi hyvä ruoka-ohje. Värikästä kalakasaria kannattaa kokeilla. Hyvä ja helppo tehdä. Meillä tykätään tästä ruuasta...
The squirrel is so cute!!!
VastaaPoistaYes, they are, really cute.
Poista