![]() |
| Variksia oli todella paljon jään reunoilla. Pahus vaan kun ne oli meikän kameralle ja putkelle liian kaukana. |
![]() |
| Valokuvat on otettu 10.4.12017 |
![]() |
| Hommattiin riistakamera. Kamera onkin napannut kuvia linnuista ja rusakosta. |
![]() |
| Rusakolle maistuu kauralyhde. |
![]() |
| Kyllä on hyvää. Lyhde ei kauan kestä rusakon käsittelyssä. |
![]() |
| Olisi kiva viedä kamera metsään kuvailemaan. Mutta kamera ei säilyisi varmaan päivää pitempää paikallaan . |
![]() |
| Täällä liikkuu niin paljon ihmisiä metsässä koirien kanssa ja ilman . Kyllä se jonkun taskuun lähtisi. |